emeliesundstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Sundström - 30 juli 2012 22:58

Idag var det jobb 07,30-16 som gällde! Älskar mitt jobb :-D så härliga personer! Efter det hjälpte vi mamma att hämta en båt. Kikade då in i deras gamla stall (mammas kompisar som tidigare hade häst, men som nu pensionerat sig från allt sånt!) oj vad fina grejer jag hittade!! Hoppas dottern går att få tag på snart för nu ska det shoppas!;-) en ljusbrun hoppsadel, skit fräsch! Samt 2 dressyrsadlar, såg inte speciellt använda ut!!
Idag fick T ett nytt träns :-) o så blev det en mysig (o läskig) kvällsritt . Allt var bra förutom älgen vi mötte!!:|

Av Emelie Sundström - 30 juli 2012 22:58

Idag var det jobb 07,30-16 som gällde! Älskar mitt jobb :-D så härliga personer! Efter det hjälpte vi mamma att hämta en båt. Kikade då in i deras gamla stall (mammas kompisar som tidigare hade häst, men som nu pensionerat sig från allt sånt!) oj vad fina grejer jag hittade!! Hoppas dottern går att få tag på snart för nu ska det shoppas!;-) en ljusbrun hoppsadel, skit fräsch! Samt 2 dressyrsadlar, såg inte speciellt använda ut!!
Idag fick T ett nytt träns :-) o så blev det en mysig (o läskig) kvällsritt . Allt var bra förutom älgen vi mötte!!:|

Av Emelie Sundström - 29 juli 2012 19:32

Ja idag var vi som sagt iväg på marknaden! Hittade lite skoj faktiskt! :-) Natalie fick åka lite karuseller och busade runt! Efter det var jag o städare ur min gamla box osv. Så nu har vi ätit så nu drar jag till stallet o gör i ordning min prinsessa i regnet o sen rider vi iväg o möter upp Malin och Diana!:-)

Av Emelie Sundström - 29 juli 2012 14:30

Vilka läser bloggen? Vore kul att veta!:-) nu har vi precis varit på marknad, ska rida ut med Malin sen, skriver hur det gått sen :-)

Av Emelie Sundström - 28 juli 2012 10:59

Igår kväll red jag o grannen Malin ner till sjön o badade med våra hästar. T gick först hela tiden, Malin o Diana hann knappt med haha! T ville inte gå ner i vattnet först, men när Diana gick ner så följde hon med utan bråk! Vi skrittas runt där ett tag, t var ut till magen o plaskade. Sen red vi upp o travade lite i kanten, men det tyckte hon var läskigt för då stänkte det för mkt! Idag blir det en skrittsväng :-)

Av Emelie Sundström - 27 juli 2012 11:05

Jag... Fick... Jobbet... !!!!!!!!!!!!!

Av Emelie Sundström - 27 juli 2012 08:58

Hej! Förlåt för 0 uppdatering, men har varit så hinna mycket! T har precis bytt stall osv så nu har vi vant in oss där o med dom hästarna osv :-) har mest koncentrerat mig på skritt o trav, galoppen har vi lagt helt åt sidan, vi kör en gångart i taget!! Nu är det traven vi satsar på, få ur det sista taktandet o få henne att stärka sig ordentligt ! Ikväll ska jag rida ut med grannen Malin för första gången! Vi har bott grannar i över ett halvår men aldrig ridit tsm innan!? Hmm ;-)
Så ikväll kör vi på det! Men först......... Jobbintervjuuuuu!!! Sååå spänd :-D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards